AdsOnline.ro

Cum sa Scrii Texte Care Vand

Textele care vand, sau Copywriting-ul bun sunt o parte esentiala a oricarui business de success.

Orice marketer bun trebuie sa stie sa scrie text care are puterea de a vinde si de a influenta oamenii sa aleaga produsul sau serviciile pe care acestia le oferea! Din pacate, majoritatea proprietarilor de business si chiar a marketerilor lasa acest aspect esential pe locul 2 sau poate ca nici nu ii dau atat de multa importanta pe cat ar trebui.

Prin urmare, rezultatele pe care le obtin sunt in cel mai bun caz acceptabile sau chiar mediocre. Motivul este simplu, nimeni nu cumpara un produs fara ca acel produs sa aibe un anumit beneficiu pentru ei si care nu spune o poveste care sa-i creeze o cat de mica emotie sau sa-i inspire o nevoie imediata. Spre exemplu, daca tu cumperi un ceas, cumperi acel ceas doar ca sa vezi cat este ora? normal ca nu, pentru asta poti folosi chiar si telefonul. Atunci cand cumperi un ceas cumperi o emotie, un brand, un anumit statut social dat de acel ceas!

Concentreaza-te pe emotia transmisa de produs

Un marketer bun s-ar gandii la toate lucrurile astea si le-ar include in textul sau. Un exemplu de text slab pentru acel ceas ar putea suna cam asa:

„Super Oferta! Acest ceas frumos creat de firma „brand x” are un cadran cu un design vintage, o curea din piele naturala iar atentia la detalii este impecabila. Comanda Acum! Reducere 20%!”

Un exemplu de text bun:

„Acest ceas luxuriant, cu detalii fin lucrate se diferentiaza de celelate ceasuri de pe piata prin finetea, eleganta si clasa pe care o emana. De asemenea persoanele care au cumparat ceasul „brand x” au spus ca il poarta cu bucurie si incredere de fiecare data, adesea primind intrebari despre locul cumpararii sau pretul ceasului. Iesi din banal si fii diferit, pentru ca meriti acest ceas!

De asemena, caracteristicile care fac acest ceas special sunt:

  • Cardranul luxuriant, atent lucrat cu detalii aurii
  • Cureaua de piele naturala lucrata manual
  • Pretul accesibil al ceasului comparativ cu alte ceasuri care nu au acceasi calitate
  • Daca il comanzi acum te vom premia cu o reducere de 20%”

Motivul pentru care al doilea text vinde iar primul probabil nu o sa fie observat este atentia pe sentimentul pe care acest ceas il ofera. Sunt sigur ca in timp ce citesti acest articol te-ai gandit la lucrurile pe care ai dat tu bani, si ti-ai dat seama ca de unele nu aveai neaparata nevoie, stiai probabil ca nu ai nevoie de multe dintre ele, dar totusi le-ai cumparat deoarece iti ofereau o placere, o emotie pe care nu ti-o poti explica.

Al doilea lucru care trebuie luat in considerare atunci cand vinzi un produs este audienta ta!

Multi marketeri cred ca au nevoie de texte care pot fi inscrise la oliptiada de literatura pentru a fi calitative, si chair daca textele tale trebuie sa fie coeerente si sa sune placut, asta nu inseamna ca trebuie sa folosesti cuvinte foarte complicate. Motivul este simplu, o parte mare din audienta ta este posibil sa nu aibe un vocabular foarte bine dezvoltat. De asemenea, este posibil ca o parte dintre persoanele care vad produsul pe care l-ai pus spre vanzare sa nu aibe acel mod de exprimare si sa nu rezoneze cu mesajul tau si sa-l ignore chiar.

De aceea este recomandat sa folosesti cuvinte cat mai pe intelesul majoritatii.

Cunoste-ti clientul ideal

Un alt lucru care trebuie mentionat este ca trebuie sa iti cunosti audienta extrem de bine. Motivul este simplu, cu cat reusesti sa reduci o audienta mare la un singur cumparator despre care stii foarte multe: ce ii place, ce hoby-uri are, statul social, ocupatia, casatorit/intr-o relatie/ singur, etc.

Cu atat mai bine vei putea scrie text pentru el. Scriind text pentru el vei scrie text pentru toate persoanele similare cu el si care au o probabilitate mai mare sa cumpere. Cu alte cuvinte scopul tau principal este sa gasesti un „client ideal”.

Imagineaza-ti clientul tau ideal, intra pe forum-uri, citeste review-uri la produse similare, intreba lumea pe care o cunosti si care stii ca au cumparat un produs similar. Fa tot posibilul sa cunosti acel client ideal ca pe un prieten apropiat, fa aceste doua lucruri si campaniile tale o sa explodeze cu siguranta!

Sper ca au fost utile aceste mici sfaturi, iar daca aveti intrebari legate de acest subiect nu ezitati sa le lasati mai jos in sectiunea de comentarii, vom fi mai mult decat bucurosi sa va raspundem la ele.

Categories
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

error: Continut protejat !