AdsOnline.ro

Avem o varietate de canale de marketing din care să alegem: marketing pe rețele sociale , publicitate în motoare de căutare (SEO), Facebook messenger și e-mail marketing, pentru a numi doar câteva. Este minunat că puteți combina aceste platforme pentru a atinge anumite obiective de marketing cu acuratețea care nu fusese niciodată disponibilă până acum.

Aici veti afla cele mai bune tehnici de marketing prin e-mail combinate cu marketingul pe Facebook. Să trecem în revistă modul în care aceste canale se pot completa reciproc.

Ce poate adăuga Facebook la e-mail marketing?

Cu anunțurile de tip “lead”, Facebook permite oamenilor să se înscrie la lista dvs. de email direct într-o reclamă platită pe Facebook. În afară de anunțurile cu clienți potențiali, puteți încorpora feedback-ul pozitiv al utilizatorilor colectat pe Facebook în campaniile dvs. de e-mail pentru a oferi sentimentul de încredere cu dovezi sociale solide.

Încercați integrarea GetResponse cu Facebook si chiar si website-ul dvs. pentru a vă asigura că toți utilizatorii care se abonează la pagina dvs. de Facebook vor fi adăugați automat la lista dvs. de email.

Marketing Automation - New e-commerce features

Cum se poate combina marketingul prin e-mail cu Facebook?

Marketingul prin e-mail este o platformă în care unitatea centrală de comunicare este un email – mesajul care conține text, oferte și îndemnuri . Acesta își propune să stimuleze vânzările și să construiască relații de lungă durată cu existentii sau potentialii clienti. În subsolul fiecărui email, puteți adăuga butoane de socializare și puteți sugera abonaților să interactioneze cu afacerea dvs. pe Facebook.

Cu GetResponse, puteți colecta adresele de email ale utilizatorilor și le puteți permite să se alăture chatbot-ului dvs. în Facebook Messenger dintr-un singur formular de abonament. Pentru a crea un formular multicanal , trebuie să adăugați un link la chatbot.


Live Web Chats [en]

Sfaturi de marketing pe Facebook

  1. Alegeți cel mai bun moment
  2. Promovați-vă pagina de Facebook pe alte canale
  3. Folosiți o adresă URL relevantă pentru pagina dvs.
  4. Adăugați un buton CTA
  5. Sprijiniți clienții printr-un bot Facebook Messenger
  6. Folosiți un pixel Facebook
  7. Creați segmente de public asemănătoare

Există multe hack-uri care vă vor ajuta să vă eficientizați strategia de marketing pe Facebook. În această secțiune, vom împărtăși mai multe sfaturi.

  1. Alegeți cel mai bun moment. 

    Marketerii sunt întotdeauna interesați de calendarul optim pentru postarile lor. Cu siguranță, nu există o abordare unică, dar puteți găsi date valoroase în Facebook Insights. Aici veți găsi informații despre momentul în care următorii dvs. sunt online. De asemenea, puteți verifica performanța oricărei postări și puteți afla cel mai bun moment. De asemenea, veți afla când publicul dvs. este cel mai activ. În plus, puteți experimenta și posta diferite tipuri de conținut, atât la momentele de vârf, cât și la cele non-vârf, pentru a găsi calendarul optim de postare.

  2. Promovează-ți pagina de Facebook pe alte canale. 

    Pentru a aduce trafic pe pagina dvs., trebuie să vă asigurați că cât mai mulți dintre clienții dvs. potențiali știu despre aceasta. Sunteți cu siguranță prezent pe alte canale de marketing digital, așa că de ce ar trebui să pierdeți această oportunitate? Dacă folositi marketing prin e-mail, adăugați un buton Facebook la fiecare dintre campaniile dvs., astfel încât utilizatorii să poată urmări cu ușurință linkul. Dacă ești activ pe Instagram, poți adăuga un link către pagina ta de Instagram direct la biografia ta. Dacă aveți un blog, faceți tot posibilul ca cititorii să împărtășească articolele prietenilor lor pe Facebook.

  3. Folosiți o adresă URL relevantă pentru pagina dvs. 

    Este posibil ca acest element să nu pară atât de important pe cât este. Prin adresă URL relevantă, ne referim la utilizarea numelui dvs. de marcă. În acest fel, vă puteți partaja cu ușurință linkul pe alte canale, va fi mai ușor să fiti recunoscuți și să arătați mai profesionist. Cel mai important beneficiu este că adresa URL va conține cuvântul cheie, astfel încât să vă stimulați strategia SEO , iar pagina dvs. va fi mai căutabilă pe Google.

  4. Adăugați un buton CTA pe pagina Facebook.

    Această tehnică ușor de realizat vă va ajuta să creșteți conversiile, să stimulați implicarea și să conduceți trafic către orice pagină. Totul depinde de obiectivul pe care il aveti. Căutați în pagina dvs. și gândiți-vă la o acțiune pe care un utilizator obișnuit ar putea dori să o facă după ce a vizionat-o. Poate fi „Contactați-ne”, „Înscrieți-vă la Newsletter”, „Rezervați acum”, „Cumpărați acum”, „Urmăriți”, „Apelați acum” etc. Pentru a adăuga un CTA, faceți clic pe „+ Adăugați un buton” sub pagina dvs. de copertă .

  5. Sprijiniți clienții printr-un bot pe Facebook Messenger.

    Clienții se așteaptă ca afacerile să le răspundă imediat la mesaj atunci cand sunt contactati. A face acest lucru manual este o sarcină care consuma mult timp si este descurajantă. Astfel puteti crea foarte usor un chatbot care va oferi răspunsurile la întrebările frecvente si va ajuta clienții să comande, să descopere problemele de livrare și să afle pur și simplu mai multe despre afacerea dvs. Cu GetResponse, puteți crea un chatbot pentru Facebook Messenger fără abilități tehnice deosebite. Trebuie să dezvoltați logica conversațională numai cu ajutorul cuvintelor cheie.

  6. Folosiți un pixel Facebook. 

    Acesta este un instrument de analiză care vă oferă mai multe informații despre activitățile clienților. Cu un pixel Facebook, puteți crea reclame extrem de direcționate pentru campaniile dvs. viitoare. Sugeram sa aveti instalat acest pixel de Facebook in principal pe website, nu porniti nici o reclama sau campanie fara sa aveti pixel-ul instalat. În plus, puteți urmări eficiența anunțurilor dvs. După ce un utilizator cumpără ceva sau face orice altă acțiune, acesta va fi inregistrat. Deci, puteți afla dacă anunțurile dvs. aduc rezultatele asteptate și apoi puteți ajunge din nou la acest client cu ajutorul Audienței personalizate.

  7. Creați segmente de public asemănătoare. 

    Acesta este un mod excelent de a ajunge la noi segmente de public pe Facebook. Aceștia sunt oameni care nu știu nimic despre marca dvs., dar ar putea deveni clienții dvs., deoarece aceștia sunt similari cu clienții dvs. actuali, pentru ca algoritmul Facebook  este foarte complex si îi compara cu alti potentiali clienti asemanatori.

Cu aceste sfaturi simple dar foarte valoroase, puteți crea o strategie eficientă de marketing pe Facebook și o puteți propulsa cu chatbots de la GetResponse.

Daca aveti intrebari va rog sa le lasati in sectiunea de comentarii mai jos unde vom fi mai mult decat bucurosi sa va raspundem.

You must be logged in to post a comment.

error: Continut protejat !