AdsOnline.ro

Studiu de caz pe un website ecommerce in nisa Health & Beauty.

 

rezultate analytics pe luna aprilie 2021 adsonline.ro

Am promovat produsele clientului nostru pe Facebook, Instagram, Google ads & Email Marketing.

Am reusit sa generam pentru clientul nostru RON 638,993 adica 129.876 Euro in luna Aprilie 2021.

rezultate facebook ads pe luna aprilie 2021 adsonline.ro

 

rezultate google ads pe luna aprilie 2021 adsonline.ro

Cheltuieli:

  1. Buget reclama pe Facebook si Instagram 89.630 RON (18.291 Euro)
  2. Buget reclama pe Google 11.800 Ron (2.408 Euro)
  3. Cost Email Marketing 779 Ron (159 Euro)

Avem un buget total investit de 102.209 Ron adica 20.858 Euro

  •  Total comenzi pe website – 4,418

  • AOV – 144 Ron

  • Roas – x6.2

  • Health & Beauty

  • Tara – Romania

 

Cele mai importante aspecte pentru a avea astfel de rezultate:

 

 

  • Este important sa ai o strategie de marketing care sa conecteze toate platformele pe care faci advertising ca o simetrie si sa se completeze reciproc.

 

  • Petrece mai mult timp pe “copywrite” atat pe website in descrierea produselor cat si in reclame, nu scrie texte banale care plictisesc audienta, trebuie sa intelegi ca rolul unei reclame este sa vanda click-ul spre website, iar descrierea din website trebuie sa fie optimizata pentru a genera emotie & dorinta de cumparare.

 

  • Un alt aspect foarte important este optimizarea vitezei de incarcare a website-ului, cosul trebuie simplificat cu cat mai putini pasi si de asemenea sa fie bine structurat si usor de navigat pentru a crea o buna experienta utilizatorilor care vin sa cumpere.

 

  • Este important si la creative (foto & video) sa incerci sa fii diferit sa testezi mereu lucruri noi si sa descoperi ceea ce functioneaza pentru produsele tale si sa continui pe acel tip de creative care iti aduc cele mai multe rezultate.

 

  • Daca ai un business nou si esti la inceput acorda o importanta majora la targetarea si optimizarea reclamelor pentru ca platformele pe care faci advertising sa invete cine sunt clientii tai si care sunt obiectivele pe care ti le doresti.

 

  • De asemenea foarte important este sa aveti toate codurile de tracking a tuturor platformelor de advertising foarte bine instalate in website, iar la Facebook Ads va recomand sa implementati Conversion API, pentru ca dupa update-ul iOS 14.5 Conversion API ajuta foarte mult cu acuratetea conversiilor si chiar a altor parametri dupa cum se poate vedea in fotografia de mai jos.

conversion api adsonline.ro

  • Daca ai un website cu sute sau mii de produse am o mica recomandare:
    -Fa mereu reclame pe TOP cele mai vandute produse, iti vor aduce rezultate mai bune pentru ca sunt la cautare in acea perioada si nu vei pierde bani pe produse care nu au cerere in piata in acel moment.

 

 

Va dorim succes la vanzari!
Echipa adsonline.ro

Categories
error: Continut protejat !